Blodsyster josefin

TRÅK!!Ska nog ringa johanna min nu och få med henne ut och springa men först ska ja hitta ett par hörlurar:) Dåligt väder!Usch har inget att skriva alls. lite synd kanske. Jo juste idag blev jag och josefin blodsystrar! På riktigt.Jag har hennes blod i mig.

Imorgon ska jag ta ett snack me tjejerna i klassen för börjar bli riktgt trött på hur dom pratar när jag inte är med.Folk tar allt förgivet istället för att fråga. Frida är det så är det si? Åh jag orkar inte mer.


Vissa saker saknar man mer än andra, det här är något jag saknar mest av allt. När alla älskade alla.Glömmer aldrig er tjejer och ni ska veta att jag fortfarane älskar er!
.

KOMMENTARER
POSTAT AV: Anonym

? :/

2009-05-18 @ 21:09:41

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
LAT?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTERER:

Trackback
feathersinblack.blogg.se

RSS 2.0