När börjar jag ?

 Jag vaknar vid 5 i morse och är jätte pigg. Kollar på mobilen och blir så jävla sur. Fick ett sms som e står att jag sagt massa skit jag inte ens visste att ja sagt. Personer som inte kan hålla sig till sanningen, som måste ljuga för att få upmärksamhet borde DÖ! Men sen började jag kolla runt när jag börja och alla sa 10 sen nu fem över 8 smsar karin att hon är i skolan och ganska många är där..... Jaja men men åker dit och förklarar mig. Har inte gjort arbetet som skulle vara inne heller för Karin hade tydligen tappat bort sitt papper och tagit mitt ... De sa hon dagen innan arbetet skulle vara klart. Måste jobba som e galning i veckan !!!!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
LAT?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTERER:

Trackback
feathersinblack.blogg.se

RSS 2.0