Min sminkning idag.


Osminkad


Primer från Lumene. Gör inte huden glansig under dagen/kvällen


Foundation från Chanel och founation borste från lindex.


Mascara 1 från  maxfactor(false lash effect). Dipliner från Hm som jag sedan suddade ut över hela ögat med ögonskuggs borsten från hm. Marcara 2 från L'oreal(det står på tyska så vet inte vad den heter). sen en ögon penna i svart som jag tog under ögat.


Ögonbryns penna från någonstans och en ljus lila/rosa ögonskugga som jag la på övre delen av ögonlocket upp till ögonbrynet

La sedan till lite rouge och glans på läpparna och så här blev allt!





KOMMENTARER
POSTAT AV: Mormor

snygg tjej!!!!

2009-07-10 @ 13:35:53
POSTAT AV: elin :P

fiiint :D

2009-07-10 @ 16:37:46
URL: http://ceags.blogg.se/
POSTAT AV: elin

Nu ska jag kommentera en gång till:



Var har du köpt din foundation och vad kostade den??

2009-07-12 @ 17:38:22
POSTAT AV: Kristina

Supersnygg sminkning!

Kram Kristina (Emils mamma)

2009-07-12 @ 21:37:34
URL: http://www.stina.bloggerian.se
POSTAT AV: elin

hahha, min tredje kommentar på det här inlägget men ändå :P



Så här skrev du:

Primer från Lumene. Gör inte huden glansig under dagen/kvällen



Ska det stå inte?? :P

2009-07-16 @ 12:38:53

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
LAT?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTERER:

Trackback
feathersinblack.blogg.se

RSS 2.0