Svar.

Har du svårt att släppa in nya människor i ditt liv?
Svar:Om jag får ett dåligt första intryck lär e nog ta ett tag men annars har jag nog ganska lätt för det.

oskuld? :)
svar:Nu tycker jag syn om mamma och mormor men, nej.

Har du någonsin haft sexuella fantasier om en lärare?
svar: räknas vikarie?

Om du skulle behöve välja mellan två killar. Den ena är biff och snygg och allt det där men lite trög och inte så social och den andra är snäll,social och trevlig att vara med men inte särskilt snygg. Vem väljer du?
svar:den som är snäll,social och trevlig men inte super snygg.Det tror jag nog alla tjejer väljer..

Det bästa som hänt i ditt liv?
svar: att jag lyckats fått otroligt underbarar vänner!

Har du världens bästa mamma?
svar: DET ÄR KLART!!

Vill du åka cab med mormor när det är varmt och sol? Jag bjuder på en tur om du vill
svar: Ja, det är klart mormor lilla!!

Favorit färg,mat,spel,låt,film?
svar: färg-rosa
           mat-kommer inte ihåg va de heter men det är potatis skivor,oxfile och massa vitlök!!!!
           spel- jag tror inte jag har något faavorit spel...
           låt- ojojoj vad svår men någon som alltid går hem i mina öron är nog Joshua rRadin-What if you
           film- hmmm... just nu Twilight tror jag :)

Varför dömmer du folk du inte känner?
svar: ? jag dömmer inte folk jag inte känner. Kanske kan låta så ibland men alla människor för med sig något gott... :)

Ditt ansikte är ganske avlångt,var du med i en bilolycka eller liknande när du va mindre?
svar: Nästan, när jag föddes satt de massa sumobrottare på ena min kind så huvudet pressades ut så de blev så avlångt, eller har du hört talas om olika ansikts former? 

hörde att du vikt ut dig, är det sant?
svar: jag är 14 herre gud? Klart det inte är! Roliga människor är ibland hihi !

Vad hände med din pojkvän?
svar: Han hade för mycket med hockeyn och skolan så de funkade inte...

Är du kär nu?
svar: Kär är ett starkt ord så jag vet inte....

Vad kan du berätta om din familj?
svar: Allt ni vill veta ungefär.. Min familj har inte direkt massa hemligt som folk inte får veta.. Vi är en världigt galen familj. Mamma,pappa och syster. Styvpappa och bror

Varför dömmer du folk hela tiden när du inte försöker lära känna personen istället?
svar:

Jag har hört att du är knäpp, stämmer det? :O
svar:Det är klart det gör! :D

Har du rött hår påriktigt?
svar:jaa!!
Första fylla?
svar: oj.. den va rolig. Jag och A va i smedby med massor sen skulle alla gå någonstans men inte jag och A för vi hade druckit föör mycket så vi gick hem vinglandes och hade riktigt kul. Aldrig haft så kul och skämt ut mig så.. :)Fast morondagen var inte lika kul...

Första kyss?
svar:första riktiga var med en kille som hette Viktor och de var på en bio. Kommer inte ihåg vad för film men den var inte bra.Jag gick iallafall i 6an.

Skadat dig själv med flit?
svar: ja...

Anser du att du är vacker?
svar: Ja men kan vara riktigt ful med:)

Vilken ögonfärg tycker du är finast?
svar: isblå!

Vilken hårfärg tycket du är finast?
svar: det bror på hur man ser ut men får nog säga brun:)

är din naturliga hårfärg blond?
svar: nej jag är rödhårig :$

går du på några sporter?
svar: jag dansar magdans en gång i veckan inget mer med det :)

Vilken är din favorit klädaffär?
svar:Ginatricot och monki :)

vet du vilken linje och skola du ska gå på i gymnasiet?
svar:Jag vet inte skola mn vill gå mode/design eller psykologi

Vem var du kär i på riktigt för första gången?
svar: Mathias :-)

KOMMENTARER
POSTAT AV: Anonym

oskuld? :)

svar:Nu tycker jag syn om mamma och mormor men, nej.



hahahah fan va skön du är!! :D

2009-04-22 @ 17:03:43
POSTAT AV: Anonym

hihi jag tyckte ju lite synd om dom som måste läsa sånt om sin ''lilla'' bebis! :)

2009-04-22 @ 20:05:25
POSTAT AV: Anonym

du ljuger så mkt ..!!!! jag vet att du gör det prata sanning fy fan sluta upp med att ljuga kan du försöka vara lite seriös eller ?? ... !!!!

2009-04-24 @ 22:05:22
POSTAT AV: frida

jag ljuger massor! skriv namn och ge förslag så kanske jag talar sanning... :)

2009-04-24 @ 22:19:33
URL: http://fridawestman.blogg.se/
POSTAT AV: hahahahahah

"Ditt ansikte är ganske avlångt,var du med i en bilolycka eller liknande när du va mindre?

svar: Nästan, när jag föddes satt de massa sumobrottare på ena min kind så huvudet pressades ut så de blev så avlångt, eller har du hört talas om olika ansikts former? "



hahahahahhahahaha

2009-04-26 @ 20:55:39

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
LAT?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTERER:

Trackback
feathersinblack.blogg.se

RSS 2.0