Mackor på golvet

CPCPCPCPCP DATOR! skriver detta inlägg en gång till då!!

Min vän Therese är inte som alla andra men tur det. Igår kollade jag Simon och Angelica på bio och jag tror ingen annan har sett den otroligt mupppiga sidan hos mig och angelica förr. Visst vissa tycker vi är ganska sjuka men igår va de extremt men Simon va den första och jag tycker synd om honom för vi va jättefåniga. På tåget hem blev vi bjudna ut på krogen i väsby men vi tackade nej och gick hem och satte oss på angelicas sovrumsgolv på ett täcke och rostade mackor med ost på.


För er som inte sett den. GÖR DET!!

KOMMENTARER
POSTAT AV: Sofie

sv: haha jo men jag tänkte förbereda tomten.. så att han inte glömmer bort lixx (A) <3

2009-08-04 @ 15:49:26
URL: http://lindstm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
LAT?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTERER:

Trackback
feathersinblack.blogg.se

RSS 2.0