Finally!

Tja gott folk!

Äntigen ska Frida (busungen) Westmans blogg få bli uppdaterad! Applåder tack!  
Fast skicka dem till Tessan dåra för Angelica och Frida ligger fortfarande i sängen så jag får blogga idag! 
Nu måste jag berätta massvis med pinsamma historier om Frida, men kommer tyvär inte på några som inte hennes mamma kan läsa utan att tappa håret så får berätta någonting annat. 

Jag har fått för mig att Frida gillar brandmän. Och jag är ingen vidare seriös bloggare så...



Nu får du vara brandman du oxå! :)

Nu måste jag skynda mig innan frida raderar mitt inlägg så..

puss puss från "hemlig"

KOMMENTARER
POSTAT AV: Sofie

oj vilken hunk ;D<3

2009-08-04 @ 15:52:03
URL: http://lindstm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
LAT?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTERER:

Trackback
feathersinblack.blogg.se

RSS 2.0