våldtäkts apor,clowner,björnar?

Hej,hade en rolig dag igår men när vi kommer till grönan så kollar jag ner i backen och när jag kollar upp igen sitter en sån där utklädd inhyrd människa på en enhjuling. Han skulle skrämma mig lite men de han inte visste är att jag är otroligt rädd för alla sånna så jag skriker rakt ut och gömmer mig bakom mamma. Sen efter de skakade jag väldigt länge.

Vet inte varför jag är rädda för dom men man vet inte vilka dom är, känns som om dom är våldtäkts män. Bara USCH

Vad tycker ni om dom? Är jag den ända som är rädd?

hur vet du vem det är bakom dräkten?
KOMMENTARER
POSTAT AV: Anonym

HAHAHAH du e rolig du:P

2009-06-20 @ 23:27:12
POSTAT AV: E

Håller med dom e skiit läskiga, när jag var på grönan för nån vecka sen så kom en sånn gubbe och tog tag i mig och gick armkrok med mig jag blev jätte rädd och sprang ifrån :P <3

2009-06-23 @ 11:54:59

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
LAT?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTERER:

Trackback
feathersinblack.blogg.se

RSS 2.0