sommarens energi

En energi som kommer från solen. En energi som gör mig tokig. Hoppas just den energin gör mig frisk.

Låg nyss (8 minuter exakt) och kollade på film i soffan när jag kom och tänka på att jag har en egoboost tidning som väntar på mitt rum. Började bläddra lite i tidningen medan jag hade ett nytt inlägg på bloggern på g. Insåg hur mycket tid jag har imorgon till att fixa i mitt rum. Har en helt vit vägg som vill ha färg och en tavla som vill sitta på väggen. Vill göra en fin och färgglad "dreamboard" som man så snyggt kallar det. En stor tavla där mina mål och visioner ska sitta. De mål jag vill nå innan den kalla vintern börjar. Punkt slut.


När många av mina drömmar var i uppfyllelse!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
LAT?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTERER:

Trackback
feathersinblack.blogg.se

RSS 2.0