STRESS+dagens klädsel

Ska sätta mig och ladda ner biler från min kamera som jag äntligen hittat sladden till.Det är otroligt stressigt i mitt huvud just nu.Min dag och imorgon ser ut såhär!


Idag
Plugga till matte prov
Sola(som jag aldrig hann igår)kör brun-utan-sol istället
Duscha
Fixa håret(så det är fint imorgon)
Välja ut kläder tills imorgon och packa ihop allt e en  väska
Packa en väska till mamma
Blogga lite till


Imorgon
skolan
Göra ett ärende till josefin
Följa med till josefin efter skolan och laga mat/efterrätt
Fixa mig till kvällen. Alla kommer runt 5eller6
Hinna blogga
Ha kul

DAGENS KLÄSEL

tight 1- hemma gjorda
tights 2-H&M
Linne-gammalt så vet inte
tröja-gammal från ginatricot

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
LAT?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTERER:

Trackback
feathersinblack.blogg.se

RSS 2.0