Frida med F

Heeejj!! Har inte bloggat idag för åkte iväg vi hslv 9 sen kom jag hem vid halv 4 bastade sen gick jag faktiskt och sov till kvart i 7 sen nu kom jag hem och har varit ute och ätit.

Idag när jag åkte första åket eller så var de andra i Vemdalen så ramlar jag och flyger och landar på ryggen. Har sååå ont på vänstra sidan av ryggen och hela skulderbladet är jätte knäppt. Sen senare under dagen skulle vi pröva en ny backe och alla förklarade för mig att den va inte brantare än dom andra men jag ramlar en gång och ger upp och tar av mig skidorna och sätter mig och åker på rumpan ner. Det gick så snabbt så ja släpper skidorna och trodde jag skulle dö. men klarade mig fint :)


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
LAT?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTERER:

Trackback
feathersinblack.blogg.se

RSS 2.0